Inget internet

Taggar:
Bloglovin
Ja, nu har jag inget internet.

Kanske kan gå in genom min mob ?
Nåja, får kolla upp det.

I annat fall;

Jag mår inte så bra.
Vet att jag borde vara glad för att jag fått ett boende etc.
Men det är ändå något som tynger mig, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är...

Och jävla vuxenpsyk ringer inte.
Fattar de inte att jag behöver hjälp ?

Soc vägrar bekosta ett fritidskort till mig, men var fan skall jag ta vägen då ?
I Lysekil finns det inget för mig...
Vill gärna åka till Göteborg för att träffa min f.d. klasskamrater, men att ta sig till Göteborg kostar 110 kr, och samma tillbaka.
Något jag absolut inte har råd med...



Yes.. men ja, vi alla mår inte så bra alltid.. jag har varit extremt nere och ledsen sen i måndags. Mådde lite bättre igårkväll, jobbade på en studentpub då och det var rätt trevligt. Ska göra det ikväll också. Men idag är det visst en jävligt vacker dag ute. Nästan så man borde gå en promenad.

2009-02-13 // 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback