Ett nytt år, en ny start ?

Taggar:
Bloglovin
Ja, nu har jag fått alla mina saker från Mölnlycke.
Nu känns boendet lite mer som ett hem med alla mina prylar.

Hm, jävla alla <3-dag.
Bara så jävla deprimerande... Bara folk som har en partner kan fira den, bara för att vara elak mot alla som är singla ?

Och jag menar, det finns ju 364 dagar till man kan visa sin kärlek, man måste ju inte ta förbannade 14:e februari.

Hatar det, kanske får dock en "dejt" på lördag ! ;P
OM jag får tag i ett fritidskort !


god morgon på dej!!!!

2009-02-11 // 10:16:08

jo allt är bra här....har ätit nyss lunch,,nudlar gott hihi...vad händer idag då?

2009-02-11 // 11:56:21

Ha kollt att du länkat till Tyras blogg. Kände henne som lite :-)

2009-02-11 // 12:09:28

Jag har en partner men jag anser (mest för att jag känt mig grymt nedstämd de senaste 6-7 dagarna.. utan anledning) att vi nödvändigtvis inte behöver göra nåt speciellt på lördag. Till å börja med jobbar jag mellan typ 20-4 på fredag så innan jag vaknat på lördag, klockan lär ju va 14-15 nånting och sen kommer jag va seg som ett as. Kul sällskap haha.. Nä men vem säger att man behöver sitta och gulla med någon. De senaste 4 åren har jag haft pojkvän varannan alla hjärtans dag. De gångerna jag inte haft pojkvän har jag suttit och käkat godis och sett på film med en kompis, och de gånger jag haft pojkvän har jag väl gjort i princip samma sak. Fast med nån kyss involverad kanske.

Alla hjärtans dag är väl mer ett jippo för alla jävla affärer, så de kan sälja mer skräp som folk tror de behöver köpa till sin käraste. fnyser Min andra hälft ska va glad om jag ens orkar sitta upp i soffan och vara vaken på lördag. Har för mig att jag får mens den dagen med.. HAHAHA. måste undersökas. Oj. Nu blev det här långt. Men skit samma, you get my grip aight? ^^ hehe.

2009-02-11 // 12:46:23

sv: Skaffa igen? :)

2009-02-12 // 14:17:55

just nu softar jag efter städning

2009-02-13 // 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback