Naaw, ni söta dåliga anonyma ! <3

Taggar:
Bloglovin
Verkligen, för det första, tror du jag
börjar "må dåligt" över dina s.k.
"nedvärdernade" kommenatarer ?

nej ! =)

Anonym om Skolan . . . *suck*:
Men lilla vännen..det är INTE benzo! Benzo = narkotikaklassade läkemedel..Du kan väl ta & kolla upp vad du tar innan du skriver? Ett tips: fass.se



Svar;

Måste fråga, var fick du det där med
benzo ifrån ? Inlägget du kommenterade till har inget med medicin att göra.
Men OK, du är ju så himla smart - så jag tar åt mig ! =D
   


Anonym om Barn, lär er stava !?:
roligt att du är självutnämnd stavningsnazi med tanke på att din tatuering på ryggen är felstavad: det stavas "which" och i n t e "witch"..med den sistnämnda stavningen betyder det "häxa"...FAIL. du får ta tippex på gumman.


Svar;

Gillar inte riktigt att folk kallar mig "gumman", det är inte riktigt passande, men jag låter det gå.
Plus, att jag har för mig att jag skrev i något inlägg att det är faktiskt felstavat med mening. =)





Just det, om du nu så himla gärna vill skriva till mig, så kanske du borde också sluta vara anonym, kanske erkäna vem du är.
Känns lite pasé att vara ett frågetecken.

Ha en mysig dag !




Tack :D Riktigt snygg background du hade! Älskar't :P Hur har dagen varit då?

2009-12-27 // 17:11:19

Man blir så trött på att folk inte vågar visa vilka dom är

2009-12-27 // 17:19:53

Svar: Ja precis! Vågar man inte stå för vem man är kan man lika gärna låta bli att säga något alls.

2009-12-27 // 17:42:47

Jodå, den har varit bra =)

2009-12-27 // 18:02:54

ok, då kommenterade jag fel inlägg, men du skriver på ett annat ställe att "serquel (benzo)".

känns ju dock som om dy bryr dig, annars hade du väl inte ens orkat kommentera vad jag skrev?

bryr man sig inte så rycker man bara på axlarna och skiter i det.

men men..du får gärna förklara varför du frivilligt har en feltavad tatuering. (om nu stavning är så viktigt för dig).

2009-12-27 // 18:05:42

tack tack!:) jag fick den i julklapp.:)



att anonyma orkar..suck

2009-12-27 // 18:07:48

Ha ha! Det är tydligen inte bara jag som får påhälsningar av anonyma som har något "viktigt" att förmedla. Fast nu var det ett tag sen. Jag tycker att det kan vara ganska roande ;-)



Kram på sig

2009-12-28 // 09:59:01

hahaha va fegt att va anonym! xD

2010-12-28 // 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback