Min hemsida (inte bloggen)

Taggar:
Bloglovin


KLICKA HÄR



För att komma till den.
Försöker göra ett community där
för människor med psyksk problematik,
så som ADH, borderline, depression, eller
precis vad som helst...
Eller om man bara är intresserad av det..

Hur skall man marknadsföra den ?


Sv: Men va fan...hoppas det bara går uppåt för dig nu iaf, jag tänker iaf följa dig och se hur det går för dig ;D Asså på bloggen, jag ska inte stalka dig irl xP



Det där med sidan... Be bloggare länka den typ, kan ju kanske vara en början?

2009-12-08 // 23:28:24

Svar: Tack för din fråga! Jag meddelar när den har blivit besvarad :)

Du får gärna komma med fler frågor, om du har några.

2009-12-09 // 00:01:03

Girl, Interrupted? ;P Visste inte att det kom därifrån?



Just i dag är flaskan med theralen extra lockande, hur faen gör man för att hitta livslusten igen liskom!? Jag ska se till att regga mig på ditt communuty, det verkar vara bra!!



Kramar

2009-12-09 // 11:18:04

fan vad ballt! jag skulle lätt gå med även om jag inte tror att jag har nån sjukdom.. men man vet aldrig. även den som anses perfekt har de mörkaste hemligheterna.



fyfan ibland vill jag bara utrota blondiner. höh.

2009-12-09 // 12:03:23

Hej svejs sweet! Har du haft en bättre vecka? Själv är jag helt slutkörd av studier och annat roligt. Snart är det Jul och jag har inte ens hunnit göra något inför det. Hemskt hur vardagen tar upp tiden. Massa varma kramar och en trevlig fortsatt dag!! M

2009-12-09 // 13:08:32

Jag lägger gärna upp info om hemsidan på min blogg & ber mina läsare skicka det vidare.



Om du bara ger mig lite info om sidan!

2009-12-11 // 10:42:44

Såg värsta bra ut :)

2009-12-15 // 00:38:23

kollade in ditt forum o reggade mig där, får se hur det blir...

2009-12-19 // 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback