Håret, maten, sömnen + boktips

Taggar:
Bloglovin

Håret;


Lite rödare. =)



Lagade pasta med sås...
Fick inte behålla den.



Sedan blev det pommes med
skinka... Brandvarnaren satte igång. =O
Ingen dog.
Men jag antar att köket protesterade mot mina matvanor.





Har inte sovit på 2 dygn nu.
Natten innan detta sov jag rätt OK.
Innan det hade jag inte sovit
på 2 dygn.. Hm..

Men natt skall jag fan sova !
Natti !



BOKTIPS;

"I himlen får jag äta"
av Camilla Dahlberg

Handlar om 17-åriga Lisa, hennes största önskan är att
väga 32kg - högst.
Nu väger hon ju hemska 37kg.
Genom hennes klinikbesök, vänners undran och föräldrars
vädjan
skriver Camilla Dahlberg denna självbiografiska
roman om anorexia nervosa.


Väldigt läsvärd !


Jag kan tipsa om boken "Annars dör man" om du inte redan har läst den. Jag läste den själv när jag var i tonåren (någon gång på yngre järnåldern eller något sådant) och den är verkligen jättebra!



Kram på sig

2009-12-30 // 13:12:41

bra bok det där men jag gillar INTE slutet >.<

2009-12-30 // 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback