GOD JUL *crazy*

Taggar:
Bloglovin
Hm, man kan ju tro att man har koll.

NOPP



Sitter fortfarande i underkläder, men MÅSTE
ta en dusch, sedan kasta alla sopor, gå
till ICA och inhandla tobak och sedan
gå till behandlingshemmet...

Jag är så INTE klar... ;P



Nåja, jag skall bara säga "Hej !",
hemmet, kanske stannar kvar en stund till
utifall att de gör något skoj.
Och i skoj ingår INTE jul-mat...




Och jag vet att jag inte varit bra på att skriva till
er, och
era bloggar.
Men ni har ju läst innan att jag haft fullt upp
med mitt FORUM och inte mått så 100%..


Jag ger så mycket men får ingenting tillbaka, och då menar jag ju inte saker, utan kärlek. Så är det hela tiden, även med mina kompisar, och jag börjar bli less på det. Och han kommer bara då det duger för han, det gör de flesta.



Julmat är INTE gott. Ibland funderar jag på att skippa det och käka en pizza eller något istället, fast då skulle man inte känna äkta ultimata julkänslor, men ändå!

Hoppas du mår 100% nu, eller iallafall lite bättre :)

2009-12-24 // 13:19:06

God jul eriza :) ♥

2009-12-24 // 14:00:06

Sv: Hm, ja när du formulerar det sådär så ja...då är det kanske inte så jättemyigt ...



Men, du får med ha en RIKTIGY GOD JUL, eller ja, försöka iaf =)

2009-12-24 // 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback