Förlåt. . .

Taggar:
Bloglovin
De senaste 1-2 veckorna har det bara handlat om festande/drickande för min del.
Håller kanske på att förvandlas till min mor ?

Igår hade jag ett litet utbrott på mig själv, alkohol, tabletter och rakblad är inte den bästa blandningen...



Jag menar alltså inte att jag försökte ta livet av mig !


Vem vet, kanske överlever en gång till.
Så många gånger som jag höll på att försvinna, ändå är jag kvar..

Oj oj oj, så patetiskt det lät.
Men tänkte om ni ville veta vad som hänt mig det senaste.
Vet inte heller om det blir något behandlingshem för min del.
IOngen verkar göra något för att det skall hända.
Ännu en gång känns jag som ett hopplöst fall.


försvinner du så dör jag eliza..

2009-08-06 // 11:56:25

oaks dude, förstod att du inte klickade mig eftersom det aldrig gick fram signaler så det är lugnt^^har dock inte emmas nummer heller:O men ring när du vill, jag börjar skolan nu på fredag (genomtänkt, jag vet) hade vart göttigt att träffa dig innan dess i must say:O

2009-08-11 // 13:42:47

SKA FÖLJAS:D

2009-08-17 // 17:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback