Alla dessa trashiga jeans . . .

Taggar:
Bloglovin

 

Ja, vi alla har väll sett sådana här sortens Jeans (?)
Gina Tricot har svarta trashade, och nu har även H&M liknande.

Men varför lägga så mycket pengar på ett par jeans, som egentligen är mycket mindre denim på ? 

Gör kanske som jag ?

Du behöver;

Ett par jeans, vilken färg du nu vill ha.
Sandpapper (och kanske en kloss, så är det enklare)



+



=



Det är bara till att slipa med sandpappret rakt på byxorna precis där du vill ha lite trashigare stil.
Enkelt, och mycket billigare, ett par vanliga jeans går ju att hitta för 199 kr.
Sandpapper 30kr ?

Och vips, så har du ett par jeans som ser ut att kosta 1999 kr

Good luck y'all



varför tror du de då`?

2009-08-31 // 17:51:51

jo det känns jättebra:D hehe

2009-08-31 // 21:35:31

sv: okej:P men tack för du kikade in:)

2009-08-31 // 22:57:47

trivs verkligen jättebra:D

2009-09-01 // 17:05:52

Nej, men han säger inte andra saker heller. Jag vet att jag inte är den lättaste att prata med och att han är rädd/orolig men han borde kunna prata med mig.



Jag hoppas att du har rätt, att de skulle skett redan om det var meningen men som det känns nu kan jag inte riktigt tänka så.



Det är en del som jag inte vill ska läsa min blogg och dessutom är en del väldigt små, vill inte att folk ska hamna i denna skiten!



kram

2009-09-02 // 16:03:38

Eliiiiiza!

Saknar dig och vill komma ochh hälsa på dig.

du kan väl skiva på min mail ditt nr till hemmet eller nåt.



Miss you, love you!

Isabelle <3

2009-09-04 // 20:48:25

Pessimist is the shit^^



Han är normal eller vad man ska säga. Han har inga problem vad jag vet om i alla fall. Det enda skulle vara att han kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt vilket han tycker är jobbigt. Han förstår inte alls mig och vet i stort sätt aldrig vad han ska säga mer än att han inte tycker jag är tjock eller behöver gå ner i vikt.



2009-09-05 // 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback