Vade händer ? *lost*

Taggar:
Bloglovin
Hm, när kommer jag egentligen få veta när jag skall in, vart, hur etc.
Vet inte ens hur jag skall kunna flytta från mitt nuvarande boende till en annan lägenhet (en som inte har något med behandlingshemmet att göra)..
Jag vill inte att soc skall rota genom mitt shit !

Jag vet inte en när mitt nästa läkarmöte är, eller psykolog..
Så mycket stora saker som sker just nu, och jag vet nästan ingenting alls..

 <--- Känner mig som han

Jag borde så lätt flippa ur just nu !


Eller bara säta dig och andas djupt och inse att inget blir bättre av att flippa.. Bara sämre, och att man därför lika gärna bara kan andas djupt och tänka "det löser sig på ett eller annat sätt"

Och hoppas att det gör det med, (det brukar det ju faktiskt göra ;) )

2009-04-16 // 23:12:16

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

2009-04-17 // 18:34:49

Hej!

Vilken snygg blogg du har!

Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-19 // 16:27:34

du har en jätte snygg blogg :)



känner igen den känslan av att vaara rotlös och inte veta vad som händer härnäst, bara ATT det ska hända massa saker.



ta hand om dig! :)

2009-04-19 // 19:53:49

Ja jag tror vi är många som har humörsvängningar. Jag prenumererar gärna på din blogg om du prenumererar på min!



Behöver du skriva av dig? Maila din historia till mig på [email protected] så publicerar jag den HELT anonymt!

2009-04-19 // 21:02:34

vad gör du idag??? kom ja har tråååkigt....

2009-04-20 // 12:29:01

schit !! din sida kommer uppp massor ev gånger på mer trafik ju =P

2009-04-20 // 12:53:18

Vill du vara med och hindra spridningen av HIV/AIDS? Gå då in på http://truthtobetold.blogg.se och läs mer och lägg sedan ett löfte om att skydda dig!

2009-04-20 // 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback