Mycket saker som sker just nu . . .

Taggar:
Bloglovin
Massa saker som sker.

Killen - ? - bara velar fram och tillbaka, han säger att han skall göra slut  med henne, men det känns opålitligt.

Och hur skall jag kunna lita på honom om han gör så här mot henne ?

Hur skall jag kunna vara säker på att han inte kommer göra likadant mot mig ?

Frågor med få svar...




Har massa ont lite överallt...
Skall försöka skriva ned snart det jag  skrivit för hand de dagarna jag inte haft tillgång till datorn.

I  söndags  (igår) var jag ute med Axel, vi drack ett par öl.
Mycket trevligt faktiskt !! =D
Sedan höll vi på att bli överkörda, för att vi fick för oss att lägga oss ned på marken i Majorna för att se på himlen.. *smart*
Bilen total ignorerade oss, tur att Axel märkte av strålkastaren !



Ja, det kan vi göra.. lägger till dig nu.. Ha en bra dag

2009-04-07 // 07:50:05

jag vet hur det känns :s

2009-04-07 // 11:48:50

Din bakgrund är sjukt fin. .9

2009-04-07 // 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback