Åter till PSYK-problemen !

Taggar:
Bloglovin
Idag ringde min lärare åter igen till Carema (vuxenPSYK) för att fråga om något nytt har skett angående hemmet.
Hon (den högst uppsatta) sa att de skulle prata med socialen och ha kommit fram till något på onsdag..
Man får fan hoppas på att något sker snart..

Som sagt - vet inte om jag har den tiden att vänta, känns mer och mer som kris emellanåt.
Upp och ned i humöret som vanligt, men då jag blir nedstämd blir jag så mycket sämre än tidigare. 

Hm, många tycker att jag överdriver när det gäller den här väntan, men om man väntat på hjälp i 9 år, och nu när jag ändå åker titt som tätt in på sjukhus och det är en rejäl kris går det ändå sjukt långsamt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback