Dagens 'problem' !

Taggar:
Bloglovin
Igår fick jag reda på att eftersom vår skola skall ha ett 100-års jubileum så skall dom ha fest med ett gammaldags tema.
Lika med att jag måste hitta något att dra på mig.
Idag kom jag på att jag kan ju köra Marilyn Monroe-liknande grej, jag har ändå skor, stay-ups, (snart) blondt hår, eyeliner, illrött läppstift och ett munstycke.

Då är det ju bara en klänning som fattas, dock så kunde jag inte hitta något rimligt pris...
T.ex den här vackra klänningen är lite för dyr för min ekonomi.



Så jag hoppas att jag kan hitta en annan liknande klänning innan nästa torsdag.

Jag skall till Lysekil och kolla om jag kan hitta en där, dom hade en klänning där.


Rolig sak;

Jag SMS:ade 118100 förut för att fråga efter Aleks mobil nr.
Precis när jag skickat det så kom jag på att han inte har en mobil.
Trots detta fick jag ett sådant här svar.

118100 tror att Aleksander ---- är en stilig och charmig kille.
Vi tror att han gillar att spela datorspel och sjunga psalmer.

What the hell ? DET var ju inget jag frågade efter, deras svar är mystiskt roliga ! =D

För övrigt så hade jag en dröm om denna underbara man. Drömde att han hade en fin frack på sig, det tycke jag att han skall införskaffa - mycket fint in my dream ! =D


Ha det så roligt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback