Dagens åsikt ?

Taggar:
Bloglovin
Jaha, då har man snöat in på FSM (Flying Spaghetti Monster) igen.
Men å andra sidan, en hel skön middag.

Helsköna "the Eight I'd Really Rather You Didn'ts" - Motsvarigheten till de kristnas 'De tio budorden'.
Alltså denna snubbe fick en helskön idé till en ny religion.
På denna hemsida;

http://www.venganza.org/


Finns till och med en länk till 'Hate mails', alltså de mail folk har skrivit för visa hur mycket de hatar denna så kallade "religion".
Trots detta, så måste jag erkänna att denna RAmen-klumpen är en helskön varelse med två köttbullar.
Och bara för det så menar jag alltså inte att jag t.ex förnekar all annan mer trovärdig religion, utan bara att jag diggar idén om hur enkelt det är att manipulera folk !

Look at the cute thing !

-----



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback