>> Senaste Britney <<

Taggar:
Bloglovin
Ärligt, nu blir jag irriterad.
Papparazzi's tar bilder på henne, tidningar skriver om henne.
Allt hon gjort fel, allt knasigt hon gör o.s.v

Men är det inte så konstigt då ?

Jag menar, om ni går till 7Eleven och köper en kaffe så bryr sig ingen över huvudtaget.
Om hon skulle göra samma sak står det i tidningarna nästa dag.
Klart som fan att hon flippar ur !

Självklart blir man ganska sinnessjuk (ur tidningarnas perspektiv) om man är jagad 24/7.
Om Jag hade varit jagad av papparazzi's konstant utan att kunna ha 5 min. för mig själv hade även jag  blivit paranoid...

Är det verkligen bara jag som tycker att Britney  borde få en time out utan tidningars/papparazzi's  följd ?



// Eriiza



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback